Monni.dk er et affiliate-site indeholdende reklameartikler og reklamelinks, drevet i kommercielt øjemed
Vælg en side
← Tilbage til bloggen

Spar penge ved at outsource din markedsføring til et webbureau

Skrevet: 20. december 2019

Annonce

At bruge penge på Google adwords og SEO kan være en dyr fornøjelse, hvis du ikke har nogen erfaring indenfor det område, men du ønsker at gøre det selv.

For selvom du kan spare en del penge på konsulenter ved at gå i kast med online markedsføring på egen hånd, så kan det koste mange penge i sidste ende, hvis du laver nogle dyre begynderfejl.  Derfor kan det være en god ide at vælge et webbureau i København, Århus eller andre dele af landet.

Særligt i Google adwords kan der være rigtig mange penge at spare, hvis du får en Google adwords ekspert indover, der hurtigt kan se, hvor i kontoen du kan spare penge.

Hos webbureauerne ses der ofte skræmmeeksempler, hvor en kunde selv har arbejdet med adwords kontoen, hvor et webbureau herefter overtager kontoen.

I kontoen opdages der at kunden har betalt mange tusinde kroner på søgeord som har ingen relevans for butikken. F.eks. at butikken sælger sko, men har fået en masse klik, når folk søger på mælk.

Og selvom det måske koster et par tusinde om måneden at få et webbureau indover, så kan de penge være tjent hjem mange gange igen, hvis et webbureau kan være med til at fjerne og rette dyre fejltagelser.

Det samme gælder med SEO, her kan det være en rigtig god ide at få nogle eksperter med indover i opstarten, der kan guide dig i den rigtige retning, så du undgår at bruge tid og ressourcer på områder som ikke giver mening for dig.

Et webbureau kan ikke kun hjælpe dig med din online markedsføring, men de kan også hjælpe dig med din hjemmeside og design.

Hvis du vælger et 360 grader webbureau, så kan du få en digital partner der både kan være med til at sikre, at din hjemmeside er i tip top og giver brugerne en god oplevelse. Og derefter få hjælp til at få mere trafik til dit site via online markedsføring.

Fordelen ved at bruge et 360 grader webbureau er, at du har det hele samlet på et sted, det betyder at du ikke skal bruge flere forskellige konsulenter, når du skal have hjælp til de forskellige grene indenfor din digitale indsats.

Sådan vælger du det rigtige webbureau

Hvis du har besluttet dig, at du skal have et webbureau til at hjælpe dig, så kan det være en god ide at lave et forarbejde, før du beslutter dig for et webbureau.

Det kan være en god ide at tjekke bureauets Trustpilot og tidligere udtalelser, for at sikre, at bureauet har et godt omdømme. Det kan også være en fornuftigt strategi, at ringe til nogle af deres nuværende og tidligere kunder for at høre, hvordan deres oplevelse har været.